Kedves Látogató!

35650571 s

Az akupunktúra a Tradicionális Keleti Medicina gyógymódja, mely a Magyar Tudományos Akadémia által elismert és orvosi diplomával nálunk is engedélyezett eljárás. Elsajátítására lehetőség nyílik Európa orvosi egyetemeinek többségén, hazánkban a Pécsi Egyetem Komplementer Medicina Tanszékén. A több, mint 5000 éves tudásanyag bizonyított hatékonysága és egzaktsága kiemeli a komplementer gyógymódok közül.

A test- és fülakupunktúra jótékonyan egészíti ki a nyugati orvosi kezeléseket, sőt nemegyszer önállóan is megállja helyét. Vannak azonban olyan állapotok, melyek gyógyításában nincs keresnivalója. Ahhoz, hogy az alkalmazhatóság határait a gyógyító orvos jól érzékelje és korrekt módon válasszon a terápiás lehetőségek közül nagyon alapos, kimagasló színvonalú tudásra van szüksége.

Az akupunktúrát az alábbi panaszok, betegségek kezelésében alkalmazzák sikeresen Európa és világszerte:

neurológiai betegségek (link a neurológia menüpontra)

gerincbetegségek, ízületi fájdalmak (link a gerinc és ízületi fájdalom menüpontra)

alvászavar, depresszió, pánik betegség

dohányzásról való leszoktatás

szénanátha, asztma, tüdőbetegségek

allergiás bőrbetegségek, ekcéma

gyomorsavtúltengés, emésztési zavar, hasmenés / szorulás

vizelési és székletürítési zavar, aranyér

menstruációs zavarok, meddőség, impotencia

elhízás, túlsúly, fogyókúra

16483149 s

A kezelés során a bőr akupunktúrás pontjaiba leheletfinom tűket csaknem fájdalommentesen helyezünk be. A kívánt eredmény eléréséhez a tűk manipulációja szükséges. A manipulációs módokat a Shaolin Kung Fu gyakorlataihoz hasonlóan állatok jellegzetes mozgásairól nevezik el: Tigris, Sárkány, Teknős, stb. Egyidejűleg csak egyetlen páciens kezelése történik, hogy az orvos teljes egészében átadhassa magát a gyógyításnak.

Melyek az akupunktúra fő hatásai?

• Fájdalomcsillapítás

• Stresszoldás, mely lehetővé teszi a szervezet öngyógyító folyamatainak érvényesülését

• Immunrendszer erősítése

• Energiaáramlás és vérkeringés elősegítése

• Méregtelenítés

• Belső szervek működésének harmonizálása

• Az öregedési folyamatok lassítása, az egészség megőrzése, az élet meghosszabbítása.

NEUROLÓGIA MAGÁNRENDELÉS  | ORVOSI AKUPUNKTÚRA | GERINC ÉS ÍZÜLETI FÁJDALOM | NARANCSBŐR,ZSÍROLDÁS | ARCFIATALÍTÁS, RÁNCTALANÍTÁS | HAJHULLÁS KEZELÉSE | NARANCSBŐR KEZELÉS DEBRECEN