Kedves Látogató!

A távolkeleti nők arcának kortalan szépségét idéző esztétikai kezelés három alapköve:16663381 s

•    az arcon alkalmazott akupunktúra,
•    a bőrbe beadott kollagén mikroinjekciók,
•    az Európában elterjedt technikáktól merőben eltérő keleti arcmasszázs betanítása.

A módszer során 100%-ban természetes eredetű hatóanyagok jutnak a bőrbe. Ismert mellékhatása nincs, biztonságossága nagyban felülmúlja az egyéb arcfiatalító kezelésekét. Nem eredményez mesterkélt, természetellenes, riasztó változásokat. A gyógyulási idő pár óra.

Az egyénre szabott, komplex szépészeti kezelés hatásai:
•    Puha, selymes bőrfelszín.
•    Telt, hidratált mélyebb rétegek.
•    Gyönyörű szem és ajakkontúrok.
•    Az arc kedvessé, fiatalossá válik.
•    A ráncok kisimulnak, eltűnnek a szigorú vonások.

Ellenjavallatok: bőrfertőzés, herpesz, szemölcs, anyajegyek, melanoma, allergiás bőrbetegség, ekcéma, psoriasis, vérzékeny állapotok

Gyakorlati tudnivalók:42397406 s
A hatóanyagok leheletfinom tűvel jutnak célzottan a problémás területre mikropapuláris vagy alagút technikával (hosszabb ráncok). A mikroinjekciók helyén pár másodpercig feszítő, csípő, zsibbadó érzés jelentkezhet. A kezelés professzionális, lekerekített hegyű tűkkel történik annak érdekében, hogy a hajszálerek sérülését elkerüljük. Ennek ellenére nagyon ritka, ám veszélytelen szövődmény a szúrás helyén keletkező apró bevérzés (kék folt), mely pár nap alatt eltűnik.

A kezeléseket az esztétikai panasz jellegétől függően heti egy alkalommal kell elvégezni maximum 10 héten át. Fenntartó kezelésre félévente-évente van szükség.

NEUROLÓGIA MAGÁNRENDELÉS  | ORVOSI AKUPUNKTÚRA | GERINC ÉS ÍZÜLETI FÁJDALOM | NARANCSBŐR,ZSÍROLDÁS | ARCFIATALÍTÁS, RÁNCTALANÍTÁS | HAJHULLÁS KEZELÉSE | NARANCSBŐR KEZELÉS DEBRECEN